حاکمیت معنویت در خانواده‌ها از انس با قرآن به وجود می‌آید

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا گفت: حاکمیت معنویت در خانواده همراه با همدلی و همفکری به برکت انس با قرآن به دست می‌آید و شما خانواده‌ها باید قدر این مانوس شدن با قرآن را بدانید و از آن به درستی بهره مند شوید.

 

به گزارش    پایگاه مردمی ارتش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیه رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات حدیث این ستاد اظهار کرد: با توجه به اینکه ارتش در تمامی حوزه ها در اقتدار قرار دارد، در زمینه قرآن و تدبر در قرآن نیز باید در این مسیر قرار بگیرد که خدا را شکر قرار گرفته و روز به روز به هدف‌های متعالی نزدیک‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: هر کدام از افسران و کارکنان نیروهای مسلح دارای خانواده‌ای هستند که باید در رده و سطح خانواده‌های مطلوب قرار بگیرند. خانواده مطلوب به خانواده‌ای گفته می شود که دارای ویژگی‌های خوب اخلاقی و اعتقادی باشد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا اذعان کرد: خانواده‌ای که مطلوب باشد دارای اعتماد به نفس می‌شود و در جایگاه بالایی از اجتماع قرار می‌گیرد چرا که رفتارهای ضد دینی و بر خلاف خواسته خداوند انجام نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: حاکمیت معنویت در خانواده همراه با همدلی و همفکری به برکت انس با قرآن به دست می‌آید و شما خانواده‌ها باید قدر این مانوس شدن با قرآن را بدانید و از آن به درستی بهره‌مند شوید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا در پایان اظهار کرد: سعادت به دست نمی‌آید مگر با زندگی مملو از قرآن و اجرای احادیثی که از انبیاء برای ما به جا مانده است. امیدوارم شما با انس با قران زندگی به سبک اسلامی و دینی داشته باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا